Proza mea scurtă – volumul „Floarea de Loldilal”

Floarea de Loldilal, volum de proză scurtă SF
Colecţia Nautilus SF / Format Soft 107×178 mm
iunie 2012

Redactor: Ana Antonescu (căreia ţin să-i mulţumesc în mod special pentru efortul depus)
Tehnoredactor: Irina Constantinescu

Fragment din carte (cele două redate pe coperta IV se pot citi pe site-ul editurii):

Eram aproape dezbrăcaţi când circuitul din bucătărie a început să fredoneze melodia mea preferată.
Paul a tresărit – şi a sărit din pat.
– De ce te sperii? Trebuie să fie motanul!
– Nu cântă pentru motan! Melodia asta e numai pentru tine!
S-a repezit spre bucătărie; l-am urmat, intrigată.
L-am găsit proptit în cadrul uşii. M-am ridicat pe vârfuri şi, peste umărul lui, am văzut. M-am văzut pe MINE, îmbrăcată în uniformă bej, trântită sub greutatea unui bărbat gol, cu un ac lung înfipt la baza craniului. Krama! Visul! Sfinte Dumnezeule!
– Ţi-am spus să te întorci IERI! s-a răstit Paul. De ce nu mă asculţi niciodată?

Sfinte Dumnezeule!

Închei cu ultimul paragraf din prefaţa semnată de Liviu Radu (căruia îi mulţumesc fiindcă a acceptat să o scrie şi fiindcă a scris-o atât de frumos) şi intitulată „Tuşa Vero şi motanul ei”:

Ana Veronica Mircea a jucat un rol important în revitalizarea SF-ului românesc de după 1989 şi ar fi fost păcat să nu fie cunoscută de noua generaţie aşa cum merită. Sper să fie citită şi descoperită cu aceeaşi plăcere cu care am descoperit-o noi, în vremurile când eram mai tineri şi mai încrezători în viitor.

Pentru comenzi intraţi aici, pe site-ul editurii.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în proza mea scurtă și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Proza mea scurtă – volumul „Floarea de Loldilal”

  1. anacondele zice:

    Încă o dată: Felicitări!!!

  2. ellyweiss zice:

    Felicitari si din partea mea!

  3. Shauki zice:

    Abia astept s-o citesc! Coperta e superba.

  4. Pingback: Duzina de cuvinte – Despre cuvintele mele scrise | VERONICISME

Comentariile sunt închise.