Traducere pentru LEDA – Visătoarea

Visătoarea (Stargazer)
de Claudia Gray
Colecţia Fantasy Leda / Format: 13 x 20 cm
noiembrie 2012

Redactor: Daniel Penescu, Carmen Botoşaru
Tehnoredactor:
Corneliu Frumosu

Fragment din roman:

Ne-am năpustit împreună pe casa scării, strigând după oricine altcineva care s-ar fi putut întâmpla să nu fi reuşit încă să fugă, şi ne-am grăbit să coborâm la parter. Mirosul de cenuşă îngroşa deja aerul şi am fost nevoită să-mi salt gulerul halatului peste gură ca să nu mă sufoc. Mi-am imaginat Sărutul, tabloul lui Klimt din dormitorul meu de deasupra noastră, ondulându-se încet şi înnegrindu-se, cu focul mistuindu-i pe îndrăgostiţi pentru totdeauna. Lucas îşi ţinea antebraţul de-a curmezişul feţei.

– Aproape am ajuns! a strigat. Haide!

Când am ieşit în fugă pe pajişte, am dat aproape imediat peste o luptă – cineva din Crucea Neagră, o femeie pe care n-o cunoşteam, se rotea în jurul doamnei Bethany. Cocul directoarei se desfăcuse de tot; părul negru îi cădea pe spate şi faţa ei arogantă era pătată, murdară. Lumina focului îi contura pomeţii şi, în ciuda distrugerilor din jur, zâmbea. I-am văzut pentru prima oară colţii.

Lucas m-a tras departe de locul luptei, dar amândoi am continuat să ne uităm transfiguraţi în urmă, la cele două femei. Cineva din apropiere m-a strigat pe nume, dar nici n-am recunoscut vocea, nici nu m-am întors.

Doamna Bethany a făcut un pas într-o parte, apoi în cealaltă, apoi un salt înainte. Femeia a-ncercat să se ferească, dar se mişca prea încet. N-am putut să intervin când doamna Bethany i-a răsucit trupul şi şi-a înfipt apoi colţii în gâtul ei.

Ţipătul din spatele meu era de groază pură.

Vă invit să citiţi şi prezentarea de pe blogul editurii.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în traduceri Leda și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Traducere pentru LEDA – Visătoarea

  1. Pingback: In My Mailbox « Shauki

Lasă un răspuns

