Proza mea scurtă – Întoarcerea Vrăjitorului

Întoarcerea Vrăjitorului – o povestire (95031 de semne, inclusiv spaţiile = 47 pagini standard şi jumătate) începută în 2004 şi terminată în 2012, aparţinând, zic eu, genului fantastic şi încadrabilă în mai larga categorie a ficţiunilor speculative (SF), face acum parte din:

Antologia Cele 1001 de Scorneli ale Moşului SF
editor Ştefan Ghidoveanu
editura Millennium Books, Satu Mare
noiembrie 2012

Cuprinsul antologiei:

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în proza mea scurtă și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Proza mea scurtă – Întoarcerea Vrăjitorului

  1. Pingback: Vrăjitorul s-a întors… şi vă aşteaptă la Gaudeamus! | VERONICISME

Comentariile sunt închise.