Proza mea scurtă – Clipa eternă

Clipa eternă, o povestire (13003 de semne, inclusiv spaţiile = 6 pagini standard şi jumătate) scrisă în martie 2013, face acum parte din:

Antologia Ferestrele Timpului
editor Ştefan Ghidoveanu
editura Tracus Arte
noiembrie 2013

Cuprinsul antologiei:

00.  Ștefan Ghidoveanu – INTRODUCERE: MOSHUL S.F. ÎN LUPTĂ CU TIMPUL
01.  Adrian Buzdugan – „SPAŢIU LAVABIL CU GRANULE DE TIMP”
02.  Roxana Brînceanu – TRASEU DE NOAPTE
03.  Eugen Lenghel – MOŞ TIMP
04. Ștefana Czeller – DINCOLO DE ARIPILE CORBULUI
05.  Eugen Cadaru – CAMERA DE LA CAPĂTUL CULOARULUI
06.  Ioana Vișan – DACĂ AERUL N-AR AVEA MIROS
07.  George Lazăr – SECOND CHANCE
08.  Oliviu Crâznic – IMORA
09.  Narcisa Stoica – GADJO
10.  Liviu Radu – CA MĂRGELELE DINTR-UN COLIER…
11.  Cristina Ghidoveanu – POARTA
12.  Aron Biro – ÎN CĂUTAREA TIMPULUI PIERDUT
13.  Ana-Veronica Mircea – CLIPA ETERNĂ
14.  Ciprian Mitoceanu – O DATORIE MAI VECHE
15.  Antuza Genescu – AVENTURI CU WILKIE: FEMEIA DIN PORTOFEL
16.  Florin Pîtea – CARE ANTOLOGIE?
17.  Bio-bibliografiile autorilor

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în proza mea scurtă și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Proza mea scurtă – Clipa eternă

  1. Pingback: Tot de-ale mele – la cumpăna dintre luni (noiembrie – decembrie 2013) | VERONICISME

  2. Pingback: Un pumn de clipe | Idei Înghesuite

Comentariile sunt închise.